Nike Inc teatas, et kasvatas novembris lõppenud kvartalis käivet võrreldes varasemaga 15% võrra. Head müügitulemused ületasid analüütikute ootuseid, vahendab Wall Street Journal.
Nike'i tegevdirektor Mark Parker kommenteeris septembris, et Nike'ile on igati kasulik, et inimesed kannavad ka vabal ajal üha enam sportliku alatooniga riideid. Taoline mood on saanud ingliskeelse nimetuse „athleisure“, sõnadest „athletic“ ehk sportlik ning „leisure“ ehk vaba aeg.
Lõppenud kvartali tulemused olid ettevõtte jaoks rõõmustavad – aastased müüginumbrid kerkisid 7,38 miljardi dollarini, analüütikud ootasid 7,15 miljardi dollari suurust tulemust. Nike'i aktsia on tõusnud viimase aasta jooksul 24% võrra.
Nike'i peamine kasum tuleb Põhja-Ameerikast ning peamiselt jalatsimüügi arvelt. Põhja-Ameerikas on Nike ka selgelt turu liider. Lääne-Euroopa turg on Nike'ile aga võtmetähtsusega, et veelgi kasvatada müüginumbreid. Euroopas on Nike'ile tugevaks konkurendiks aga Adidas.
Nike'i majandusaasta lõppeb 30. novembril ning aastaga oli ettevõtte kasum 655 miljonit dollarit ehk 74 senti aktsia kohta. Aasta varem oli kasumiks 534 miljonit dollarit.